Ik zie mijn klas niet.

Wanneer jouw school werkt met een koppeling tussen jullie LVS en Test-Correct verwacht je jouw klassen altijd te zien. Hieronder vind je mogelijke redenen wanneer dit niet het geval is.

Situatie 1: 
Jouw klas staat langer dan 24 uur gekoppeld aan jou binnen jullie LVS, maar is nog niet zichtbaar binnen Test-Correct. 
Mogelijk moet je de klas nog aanvullen en accorderen met jouw gegevens binnen Test-Correct. Dit herken je eenvoudig aan het gele vlak op het dashboard van jouw account. 
Oplossing: 
Lees in dit artikel hoe je al je klassen kan verifiëren in Test-Correct. Let op! Je klassen worden pas zichtbaar wanneer je al jouw klassen gecontroleerd hebt. Het is mogelijk per klas meerdere vakken te selecteren.

Situatie 2: 
Jouw klas staat al langer dan 24 uur gekoppeld aan jou binnen jullie LVS, maar is nog niet zichtbaar binnen Test-Correct. Je hebt geen geel vlak op jouw dashboard. 
Oplossing:
De klas komt helaas niet bij ons binnen. Wij hebben geen invloed op de gegevens die bij ons binnenkomen. Ergens gaat er in de koppeling binnen het LVS iets niet helemaal goed. Je dient contact te zoeken met jullie LVS-beheerder. Hij/zij kan uitzoeken wat het verschil is tussen jouw klassen en waarom de ene klas wel binnenkomt, terwijl de andere niet binnenkomt. 

Situatie 3:
Jouw klas staat korter dan 24 uur gekoppeld aan jou binnen jullie LVS. 
Oplossing:
Bij ons worden de LVS gegevens gedurende de nacht binnengehaald en verwerkt. Mogelijk ben je net iets fanatieker dan ons systeem! Wacht nog even tot morgen en controleer of je dan met het gele vlak op het dashboard jouw klas kan accorderen.