Waar vind ik de logboek bestanden van de Test-Correct applicatie?

Een supportmedewerker kan je vragen om ons log-bestanden toe te zenden wanneer je tegen een probleem aan loopt. Lees hier waar je deze bestanden vindt.

Introductie

De logboekbestanden zijn momenteel alleen beschikbaar voor Windows versies van de App. De bestandslocatie is afhankelijk van het installatietype. Installatie via de Microsoft Store App of via een direct bestand (.msi of .exe).

Lees hieronder waar je het logboekbestand kan vinden voor jouw type installatie.


Logboek bestanden in Windows 10 - Geïnstalleerd via Microsoft Store

  1. Open Windows verkenner

    icon_winverkenner-154x154
  2. Vul onderstaande tekst in in de adresbalk in, of kopieer en plak deze::

    %USERPROFILE%\AppData\Local\Packages\47723TheTeachLearnCompany.Test-Correct_ze9sg53n3gaqj\LocalCache\Roaming\Test-Correct\logs\
  3. Klik op enter
  4. Je ziet nu één of meerdere .txt bestanden, waaronder in ieder geval een bestand genaamd main. Kopieer en plak deze bestanden in je e-mail als bijlage en verzend ze aan support@test-correct.nl

Logboek bestanden in Windows 10 - Geïnstalleerd vanuit een .exe of .msi bestand

  1. Open Windows verkenner

    icon_winverkenner-154x154
  2. Vul onderstaande tekst in in de adresbalk in, of kopieer en plak deze:

    %USERPROFILE%\AppData\Roaming\Test-Correct\logs\
  3. Klik op enter
  4. Je ziet nu één of meerdere .txt bestanden, waaronder in ieder geval een bestand genaamd main. Kopieer en plak deze bestanden in je e-mail als bijlage en verzend ze aan support@test-correct.nl

Afbeelding hieronder: de adresbalk van het Windows Verkenner schermDe locatie van het logboekbestand in Windows Verkenner